Najnowsze

Wyróżnione

Razem możemy więcej – marka lokalna Przyjazne Mazowsze Ugości

W dniu 5 grudnia 2024 r. w urokliwych wnętrzach dworku „Sienkiewiczówka”, znajdującym się na terenie  MODR O/Poświętne, odbyła się konferencja poświęcona wdrażaniu nowej marki lokalnej Przyjazne Mazowsze Ugości. Wydarzenie zgromadziło zainteresowanych mieszkańców powiatu płońskiego, w tym  lokalnych przedsiębiorców, rolników, organizacje pozarządowe, instytucje, przedstawicieli samorządów, producentów, twórców, artystów, rękodzielników oraz osoby zainteresowane rozwojem i promocją lokalnych produktów, usług i inicjatyw.

 

Główną prelegentką była Pani Olga Gałek, autorka uznanej metody budowania marki lokalnej i współtwórczyni kilkunastu wdrożonych marek lokalnych, takich jak Dolina Karpia, Karpating, Miodny Szlak czy Spichlerz Koronny. Podczas swojego wystąpienia Pani Olga szczegółowo przedstawiła założenia, cele i strategie związane z nową marką lokalną Przyjazne Mazowsze Ugości.

 

Główne punkty programu obejmowały:

  • Omówienie założeń i strategii nowej marki: Marka Przyjazne Mazowsze Ugości ma na celu budowanie silnej tożsamości regionalnej opartej na unikalności lokalnych zasobów.

  • Korzyści dla mieszkańców i lokalnych podmiotów: Wskazano, jak marka może wpływać na rozwój przedsiębiorczości, poprawę jakości życia oraz integrację lokalnej społeczności.

  • Wykorzystanie potencjału lokalnych produktów, usług i inicjatyw: Poruszono tematy związane z promowaniem unikalnych cech regionu i ich roli w budowaniu marki.

  • Przykłady sukcesów innych marek lokalnych: Pani Gałek przytoczyła liczne inspirujące przykłady, pokazując, jak marki lokalne mogą stać się rozpoznawalnymi na szerszą skalę.

 

Podczas konferencji zaprezentowano znak graficzny marki Przyjazne Mazowsze Ugości oraz omówione zostały zasady przyznawania, używania i posługiwania się znakiem promocyjnym Przyjazne Mazowsze Ugości. Przedstawiono także kryteria merytoryczne, jakie muszą spełniać produkty, usługi i inicjatywy, aby mogły korzystać z tego znaku. Podkreślono znaczenie spójności wizualnej i jasnych regulacji, co zostało już uwzględnione w opracowanym regulaminie oraz systemie identyfikacji wizualnej.

 

Konferencja zakończyła się dyskusją, podczas której uczestnicy podzielili się swoimi opiniami, pomysłami i oczekiwaniami wobec nowej marki. 

 

Przyjazne Mazowsze Ugości  ma szansę stać się symbolem lokalnej gościnności, kreatywności i jakości, przyczyniając się do rozwoju lokalnej społeczności i gospodarczego potencjału regionu. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i zaangażowanie w rozwój marki, która już teraz budzi duże zainteresowanie i nadzieję na sukces! 

 

Wdrażanie nowej marki lokalnej rozpoczniemy w przyszłym roku. O naborach wniosków o przyznanie prawa do używania  i posługiwania się Znakiem Promocyjnym Przyjazne Mazowsze Ugości będziemy Państwa informować.

Znak graficzny marki lokalnej:

 Screenshot 2024 12 10 at 15.16.16

 

 

baboszewociechanowdzierzazniajoniecnaruszewoplonskraciazczerwinsksochocinzaluskiczerwinsk

MazDniRol 24

domlgd

okladka publikacji CoWiP

 

ikonka broszura okładka

ikonka

Certyfikaty Przyjazne Mazowsze

IKONKAAA

ikonka2019

IKONKA

 

 

ikonka Ciekawostki Turystyczne

 

ikonka TWÓRCY LOKALNI

 

ikonka produkty lokalne

 

ikonka ciekawe biografie

 

 

2

 

mpnt

 

skrzat

 

 

Skrzatolandia

 

ikonka aktualna

LGD KSIAZKA

napisz

ziemia plonska okladka

okladka do akceptacji 1

IKONKA POTENCJAŁ TURYSTYCZNY

Archiwum artykułów

unnamed

 

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Przewidywane wyniki operacji: postęp finansowy we wdrażaniu operacji w ramach

Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Przewidywane wyniki operacji: postęp finansowy we wdrażaniu operacji w ramach

Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność